Conquest: The Last Argument of Kings
"Conquest" od tvůrce Para Bellum Games je hra na vzestupu typu Wargaming - nechybí tedy skládání armád z různorodých frakcí, porovnávání statistik a hon za kapkou štěstí v kostkách. S tím vším jde ruku v ruce skládání a barvení modelů, ze kterých se sestavují armády.
Pokračovat
"Conquest" od tvůrce Para Bellum Games je hra na vzestupu typu Wargaming - nechybí tedy skládání armád z různorodých frakcí, porovnávání statistik a hon za kapkou štěstí v kostkách. S tím vším jde ruku v ruce skládání a barvení modelů, ze kterých se sestavují armády. Čeká na vás svět kde najdete mnoho povědomých motivů (bojovné seveřany, podzemní kutily a kopáče, zvířecí klany a nemrtvé) ovšem s mnoha zajímavými změnami (ať už příběhově či v jejich podobě a stylu provedení).
Tvůrci hry si zakládají na tom, že jejich svět a hra "žije" výsledky a aktivitou hráčů. Postup příběhu je tedy založen na nahlášených výsledcích turnajů a událostech, které samotní tvůrci organizují.
Čím se Conquest liší?
Pokračovat
Tvůrci hry si zakládají na tom, že jejich svět a hra "žije" výsledky a aktivitou hráčů. Postup příběhu je tedy založen na nahlášených výsledcích turnajů a událostech, které samotní tvůrci organizují.
Čím se Conquest liší?
Para-Bellum
Čeká na vás svět kde najdete mnoho povědomých motivů (bojovné seveřany, podzemní kutily a kopáče, zvířecí klany a nemrtvé) ovšem s mnoha zajímavými změnami (ať už příběhově či v jejich podobě a stylu provedení).
Tvůrci hry si zakládají na tom, že jejich svět a hra "žije" výsledky a aktivitou hráčů. Postup příběhu je tedy založen na nahlášených výsledcích turnajů a událostech, které samotní tvůrci organizují.
Čím se Conquest liší?
Tvůrci hry si zakládají na tom, že jejich svět a hra "žije" výsledky a aktivitou hráčů. Postup příběhu je tedy založen na nahlášených výsledcích turnajů a událostech, které samotní tvůrci organizují.
Čím se Conquest liší?