Dungeon Crawl Classics (DCC)
Dungeon Crawl Classics RPG (DCC) se vrací zpět ke kořenům hraní her na hrdiny, používá však neklasické postupy. Inspiraci čerpá z dobrodružné fantastiky, přičemž boří některé zažité stereotypy, na jejichž zavedení se podílelo zejména D&D. DCC je hra s jednoduchými pravidly, plná zběsilé akce, nepředvídatelných zvratů, velkých činů a tragických smrtí.
Pokračovat
Dungeon Crawl Classics RPG (DCC) se vrací zpět ke kořenům hraní her na hrdiny, používá však neklasické postupy. Inspiraci čerpá z dobrodružné fantastiky, přičemž boří některé zažité stereotypy, na jejichž zavedení se podílelo zejména D&D. DCC je hra s jednoduchými pravidly, plná zběsilé akce, nepředvídatelných zvratů, velkých činů a tragických smrtí. DCC dodržuje principy OSR, inspiruje se třetí edicí Dungeons and Dragons, ale obsahuje také množství inovací. Postavy jsou ve hře náhodně generované a začínají na 0. úrovni jako měšťané či vesničané. Teprve po postupu na první úroveň si hráč vybírá jedno ze čtyř povolání (pakliže je člověk) nebo postupuje po úrovních jako samotná rasa (elf, trpaslík...).
Zajímavým prvkem této hry je využití tzv. Zocchi kostek, což je sada čítající 14 různostranných kostek, včetně netradičních s 16 či 24 stranami.
Pokračovat
Zajímavým prvkem této hry je využití tzv. Zocchi kostek, což je sada čítající 14 různostranných kostek, včetně netradičních s 16 či 24 stranami.
DCC dodržuje principy OSR, inspiruje se třetí edicí Dungeons and Dragons, ale obsahuje také množství inovací. Postavy jsou ve hře náhodně generované a začínají na 0. úrovni jako měšťané či vesničané. Teprve po postupu na první úroveň si hráč vybírá jedno ze čtyř povolání (pakliže je člověk) nebo postupuje po úrovních jako samotná rasa (elf, trpaslík...).
Zajímavým prvkem této hry je využití tzv. Zocchi kostek, což je sada čítající 14 různostranných kostek, včetně netradičních s 16 či 24 stranami.
Zajímavým prvkem této hry je využití tzv. Zocchi kostek, což je sada čítající 14 různostranných kostek, včetně netradičních s 16 či 24 stranami.