Jak schvalujeme hodnocení?
Na našem webu najdeš jen hodnocení z první ruky – žádné fejkové názory, žádní roboti. Jak to zaručíme?
🛡️ Pouze registrovaní uživatelé, kteří si u nás založili zákaznický účet, mají tu čest psát hodnocení. Díky tomu můžeme ověřit, zda hodnocení přidává zákazník, který si zboží zakoupil a má s ním osobní zkušenost.
🛡️ Každé hodnocení si prohlédneme. Ano, trvá to pár dní (v sezóně 1-2 týdny), ale díky tomu garantujeme, že:
- hodnocení neobsahuje zbytečné vulgarismy, urážlivý či diskriminující obsah 🤬
- skutečně obsahuje zákaznickou zkušenost
- hodnocení není duplicitní
- fotka produktu u hodnocení je autorská
- nejde o skrytou reklamu nebo odkazy mimo naši galaxii
- nejedná se o dotaz (pro tyto případy existuje kontaktní formulář)
Když je hodnocení opravdu top, třeba s nějakými skvělými postřehy, dáme ti za něj větší odměnu ve zlaťácích. 🌟
Pokud hodnocení nesplňuje naše kritéria, jednoduše je neschválíme. ❌
Hodnocení na webu řadíme podle data vložení, u každého hodnocení může přihlášený uživatel kliknout na "ANO" pokud považuje hodnocení za přínosné. Hodnocení s největším počtem kliknutí pak zobrazujeme přednostně.
Děláme všechno pro to, aby ses mohl/a díky hodnocením lépe rozhodnout.